مزایای زردچوبه در کیست کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

زردچوبه نیز کورکومین است که می تواند هم به عنوان یک ادویه یا گیاه به خصوص در هند مورد استفاده قرار نامیده می شود. کیست کلیه یک بیماری است که می تواند در هر سنی رخ دهد، اما در افراد مسن شایع ترین است. زردچوبه برای بیماران مبتلا به کیست کلیه مفید است؟

چه چیزی باعث کیست کلیه؟

اگر بیماران کیست بسیاری از در کلیه ها، می تواند توسط عوامل مادرزادی ایجاد می شود. علاوه بر این، عفونت، آسیب، اختلال متابولیک، التهاب، و غیره، همچنین باعث از کیست های کلیوی. به عنوان مایع کیسه در کیسه پر شده است، کیست کلیه بزرگ و بزرگتر خواهد شد. اگر آن را فراتر از ظرفیت کلیه، و در نتیجه برخی از نشانه ها و عوارض مانند هماچوری، درد پشت و عفونت های دستگاه ادراری افزایش می یابد. در طول گسترش کیست های کلیوی، برخی از غذاها و سبزی می تواند با رشد آنها دخالت کند.

آیا این زردچوبه خوب برای درمان کیست کلیه؟

اول، کورکومین دارای ضد التهاب، بهبود طناب، آنتی اکسیدان قوی و ضد باکتری است. همه این ها در پیشگیری از شروع کیست های کلیوی مفید هستند و مدیریت عوارض کیست های کلیوی، عفونت، هماچوری، و غیره

علاوه بر این، زردچوبه ممکن است به عنوان یک تمیز کردن تمام بدن و خون تصفیه استفاده می شود. کلیه باید یک رابطه نزدیک با گردش خون. گردش خون به اندازه کافی خون، مواد مغذی و اکسیژن به سلول های ذاتی کلیه را فراهم می کند، در حالی که کلیه برداشت مایع، مواد زائد و سموم اضافی. هنگامی که کلیه های آسیب دیده هستند، آنها قادر نخواهد بود برای فیلتر کردن خون به طور معمول. سپس برخی از مشکلات دیگر مبتلا به اختلال کلیه به نظر می رسد. از این نقطه، زردچوبه ممکن آوردن بسیاری از مزایای برای بیماران کیست کلیوی کمک کند.

توجه به:

اگر چه زردچوبه خوب برای درمان است بیماران کیست کلیوی هنوز به تحقق بخشیدن به دوز است. به طور کلی، دوز 400 ~ 600 میلی گرم سه بار در روز است، اما اگر بیماران برخی از مشکلات سلامتی، شما باید با دکتر خود را بلافاصله به اطلاع. سپس، پزشکان می توانند دوز مناسب تغییر دهید.

http://enfermedad-renal.com/quiste-renal/1975.html





:: برچسب‌ها: کیست کلیوی، درمان کیست کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 1276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: